En drömvärld

Hmm på ngt sätt hamnar jag alltid här när jag känner mig lite nere. Eller mkt kanske. För tillfället ligger i sängen ihop krypen med en skål frukt och keso och gossipgril på tvn. Vill försvinna in i en värld med oändlig lyx, skvaller och pengar som aldrig tycks ta slut. En värld där du kan köpa allt för pengar och alltid se ut som en supermodel oavsett tid på dygnet. Den dagen kommer! Väntar på att mami och pappi ska komma hem från arlanda och trodde aldrig att jag skulle sakna dem så mkt över en helg som jag gjort. Hur som helst eftersom jag kom hem efter kl 6 imorse ska jag snart krypa ner under mitt duntäcke så att jag kan dröma om en värld med överdriven lyx och dramatik. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0