Stan

Godmorgon!
Det första jag gjorde imorse var att nysa 9 ggr, jag är nog förkyld på riktigt,eller ja varje gång innan jag blir riktigt förkyld så nyser jag som en galning innan, suck... Dagens planer är ifall att åka in till stan med Astrid för ytterligare lite shopping som jag egentligen inte behöver, men de är väl så de ska vara? De kanske även blir en lunch med Madde. Men just för tillfället ligger jag i min säng, dricker te, smoothie och äter macka. Är helt ensam hemme eller jag nästan ifall mor och far är på jobbet och johanna och cordelia ligger och sover i stugan! Skönt, har glömt att det faktiskt kan vara skönt att bara få vara ensam i några timmar! Men nu är det dags att göra iordning sig för stan! Så länge kan jag inte vara ensam ändå!
Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0