Sommar

Godmorgon alla fina människor!
Har nyss vaknat igen... skjusade Astrid till bussen för några timmar sedan. Var hemme vid 8 igen och tänkte då att jag inte skulle gå och lägga mig igen utan faktiskt göra någon nytta o städa rummet mitt, men såklart vaknade jag i min sköna säng för en halvtimma sedan. Har ifall ätit frukost i solen och ligger nu åter på sängen i och blickar ut över det som ska företsälla mitt rum. KLÄDER överallt, verkligen ÖVERALLT! Astrid är precis som jag och var ju tvungen att testa allt jag köpt i U.S.A och lite till... Hade verkligen skitkul med min gamla teniskompis igår, åkte och sola och bada, måla naglarna i smurrfblått som inte gick bort, prata om vad som hänt i sommar och gjorde precis det man ska göra, bara umgicks och hade skitkul! Fick veta att hon ska lämna mig om bara tre veckor och kommer sakna henne GALET! Men gud vad saker vi kommer att ha att prata om, om ett år igen! Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan åka till stan med sötaste Klara och Carro, ser verkligen fram mot det och tror faktiskt jag ska inviga min supersöta blå sommarklänning som jag köpte i U.S.A!
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0